| English
 
اخبار اداره کل

اخبار جاری | آرشیو | جستجو

نظرات: 0 نظر نمایش: 1431 مرتبه امتیاز 19   (Article Rating)
آگهی تجدید مناقصه عمومی نگهداری و تعمیر تجهیزات سخت افزاری - نرم افزاری و شبکه اداره های ثبت استان

آگهی تجدید مناقصه عمومی یک مرحله ای شماره 3/92/پ

مناقصه گزار : اداره کل ثبت اسناد واملاک استان اصفهان .

موضوع مناقصه :نگهداری و تعمیر تجهیزات سخت افزاری - نرم افزاری و شبکه اداره های ثبت استان

محل تامین اعتبار : از محل اعتبارات جاری

محل دریافت اسناد مناقصه : سایت اداره کل ثبت اسناد واملاک استان به نشانی www.sabt-es.ir

محل تحویل پاکت های مناقصه : دبیر خانه اداره کل ثبت اسناد واملاک استان اصفهان

مهلت دریافت اسناد : از روز یکشنبه مورخ9/4/92  لغایت روزچهارشنبه مورخ 12/4/92

تاریخ تحویل پاکت های مناقصه :از روز چهارشنبه مورخ 19/4/92 تا روزیکشنبه مورخ 23/4/92  ساعت 14  بعدازظهر

تاریخ بازگشایی پاکت ها : ساعت9صبح روزدوشنبه مورخ24/4/92

گروه و رشته شغلی : عضو شورای عالی انفور ماتیک کشور دارای تایید صلاحیت از شورای عالی انفورماتیک کشور و سازمان نظام صنفی دارای حداقل رتبه 4 در زمینه خدمات پشتیبانی و حداقل رتبه 4 در زمینه شبکه داده ها

مبلغ و نوع تضمین شرکت در مناقصه : ضمانتنامه بانکی به مبلغ 000/000/10 ریال

(( سایر اطلاعاتو جزئیات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است .))

آدرس اداره کل ثبت اسناد واملاک  : بلوار دانشگاه – خیابان توحید – بعد از چهار راه پلیس-  طبقه چهارم .تلفن : 7 – 6289124              فاکس : 6289105

جهت دریافت اسناد مناقصه اینجا را کلیک نمائید.

کد; 141
گروه: مناقصات

امتیاز بندی
آمار بازدید
بازدید صفحه: 779191