اداره ثبت دهاقان به منظور اطلاع از میزان رضایت ارباب رجوع از نحوه دریافت خدمات ثبتی، اقدام به نظرسنجی تلفنی نموده است
به گزارش روابط عمومی ثبت اسناد و املاک دهاقان؛ ناصر آغاسی ریاست این واحد ثبتی گفت: اداره ثبت دهاقان باهدف به کارگیری روشهای شناسایی و رفع نواقص موجود در اداره اقدام به تماس تلفنی با ارباب رجوع نموده است. وی در ادامه به تشریح این روش جدید پرداخت و اظهار داشت:در این روش ابتدا لیست درخواست های وارده به اداره که عملیات ثبتی آنها به پایان رسیده است تهیه میشود؛ سپس تعدادی از شماره ها به صورت تصادفی انتخاب و پس از برقراری تماس توسط رییس اداره، از مراجعه کنندگان سوالاتی در مورد نحوه ارائه خدمات ثبتی، چگونگی برخورد پرسنل و ... پرسیده میشود. ایشان افزود: این اداره بااجرای این روش از نقطه نظرات مردم در جهت بهبود خدمت رسانی به شهروندان استفاده مینماید.
رییس اداره ثبت دهاقان مهم ترین ثمره این اقدام را تقویت رابطه بین مردم با ادارات و افزایش رضایت ایشاناز دستگاه های دولتی عنوان کرد.
کد; 366
گروه: دهاقان
|